Vælg en side

Forandring fryder. Og plakater er et af de nemmeste, mest effektive og billigste måder hvorpå du kan skabe forandring og et andet udtryk i dit hjem. Men hvor skal du købe plakater og hvad skal du være opmærksom på? Her er 5 tips, som skal hjælpe dig med at vælge det helt rigtige sted at købe plakater.

Køb fra anerkendte webshops

Det er altid et godt råd at købe fra anerkendte webshops. Og med anerkendte menes der ikke nødvendigvis webshops, som er kendt fra TV eller lign. Men det er altid en god idé at tjekke Trustpilot, Google anmeldelser eller lignende anmeldelsesplatforme og få en idé om webshoppens troværdighed og serviceniveau. 

Dobbelttjek størrelsen inden du bestiller

Der er ikke noget værre end at bestille sin nye plakat og vente i spænding på den kommer hjem … blot for at opdage, at størrelsen er forkert. Dobbelttjek altid størrelsen inden du afslutter ordren. Og tjek altid, at de plakater du gerne vil have, faktisk findes i den størrelse som du skal bruge. Det er ikke altid givet, at alle plakatdesigns findes i alle størrelser. Så tjek altid inden du forelsker dig fuldstændig i en specifik plakat.

Find en passende ramme

En stor del af det endelige udseende på væggen er rammen. Det er derfor ikke uvæsentligt at holde øje med hvilke rammer, som webshoppen tilbyder. Er du til farverige rammer eller er du til mere simple rammer, hvor plakaten får lov at stå frem? Egetræsrammer er meget populære for tiden. Det solide håndværk og det smukke naturlige materiale giver rammerne mulighed for at blive en smuk integreret del af plakaten på væggen, men uden at stjæle opmærksomheden fra plakaten selv. 

Find en webshop der tilbyder indramning

Apropos rammer og vigtigheden af rammen. Så er et oplagt tip at finde webshops, som tilbyder indramning. Webshoppen Poster Society er et eksempel på en webshop, som tilbyder gratis ved køb af plakat og ramme sammen. På den måde får du plakaten leveret indrammet, så den kan komme på væggen med det samme. Så bliver det ikke nemmere og hurtigt at skabe forandring.