Vælg en side

Dette indhold er sponsoreret

Det er essentielt at have et godt overblik og et velfungerende system som virksomhed, da dette både giver arbejdsgivere og medarbejdere bedre ro og trivsel på arbejdspladsen. Du kan sørge for et godt overblik for dine medarbejdere med den rette tidsregistrering. Dette er et værktøj, som kan give dig bedre overblik til udbetaling af løn, ferie og tilgængelige medarbejdere, samt mange flere informationer. Til dine medarbejdere får din virksomhed et redskab, som de trygt kan anvende til at følge med i egen proces, så løn og andre detaljer altid er på plads. 

Få et fleksibelt system som passer til jeres behov

Der er ikke én virksomhed som er ens, og derfor er der heller ikke én løsning for tidsregistrering, som virker for alle virksomheder. Derfor vil du og dit firma få en fleksibel løsning, som vil blive tilpasset din virksomheds behov. Med denne fleksible tidsregistrering får du et system, som blandt andet kan give dig og dine medarbejdere overblik over ferie og fravær, vagtplaner, lønberegning, kørselsgodtgørelse og meget mere. 

Din virksomhed får et værktøj, som kan hjælpe med de administrative opgaver, så dig og dine medarbejdere kan spare tid og bruge energien på andet arbejde. Det hele foregår nemlig online og automatisk, så du nemt og hurtigt kan håndtere ændringer, registrere, opdatere og meget mere. Dermed bliver planlægningen af arbejdsdagen nemmere, dine medarbejdere får adgang til at se fraværende på vagten, alle kan internt bytte vagter og du kan stå for at godkende al aktivitet.

Få det hele lige ved hånden med en smart app

Med et smart tidsregistreringssystem får du og dine medarbejdere også en løsning, som i alle kan have lige ved hånden. Med en smart app, kan i alle nemlig tilgå vagtplanen og alle andre funktioner, fra jeres telefon. Dette giver både dig og dine medarbejdere et hurtigt overblik over arbejdstider, ferie, fravær, vagtbytte og andre funktioner. 

Den største fordel, som du og din virksomhed får med denne løsning, er et simpelt system som håndterer alle komplicerede opsætninger, i én simpel løsning. Med en automatisk beregning af medarbejderes timer, vagtbytte, fravær og fleks, får du hurtig mulighed for at administrere løn, og dine medarbejdere får mulighed for at have konstant indsigt. 

Et system som virker på tværs af alle platforme

Tidsregistreringssystemet er opbygget til at blive anvendt på tværs af alle platforme, som i allerede anvender på arbejdspladsen. Så uanset om det drejer sig om app, terminal, web eller tablet, så bliver kommunikationen koordineret på tværs. Dermed kan du og din virksomhed hurtigt og effektivt få installeret og opsat det smarte tidsregistreringssystem, uden at ændre på jeres kommunikative opsætning og platforme.